من و بارون...

من و بارون...
تنهایی؛ و دیگر هیچ...
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان گویند خدا همیشه با ماست ♥ ای غم نکند خدا تو باشی و آدرس darknessha.loxblog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





شب بخیر...

 

 

 

چیزی شبیه معجزه است،

 

         وقتی شبها به خیر می گذرد بی آنکه کسی بگوید:

 

                                                            شــــــــــــب بخــــــــــــیر



نظرات شما عزیزان:

حسین
ساعت14:52---15 تير 1391
سلام دوست خوبم
متشکر که به وبلاگ سر زدید ، هر کس دید گاه خاص خود را در محیط پیرامونی دارد و علائق و سلیقه های گونا گون ، هیچ دو تفکر از همه جنبه ها باهم سنخیت ندارند ، ممکن است در بعضی جهات مشابه باشد ، اما در کل مسائل نه ، من به تفکر دیگران و آزادی و انتخاب آنها احترام می گذارم ، ما ممکن است که همه انتخاب ها از روی شناخت صورت نگیرد و با توجه به تقلید از محیط پیرامونی و تبلیغات و هجوه باشد و گاهی هم از روی لج بازی و گاهی هم شناخت ، اما شناخت ها متفاوت است که نیاز به بررسی های خاص خودش را دارد که مقوله ای جداست
عزیزم من یک جمله به شما عزیز دوست داشتنی عرض کنم ، سعی خود خود را در مسیر های بی بازگشت رها نکنی و با شناخت و یاری جستن از عقل پاکت راهت را انتخاب کنی و در کنار شادی ها بیاد خدا هم باشید و شیطان بسیار قدرتمند است که می تواند دنیایی از متلاشی کند ، اما افرادی هم هستند که شیطان را به زانو در می آورند
شاد باش و شاد زی و در پناه خداوند مهربان که بندگانش را در همه حال دوست دارد ولی تا جایی که ..... او را از یاد نبریم و عاشق اون باشیم
در کنار شعر ترانه می توان خدا را دوست داشت و به حرفش گوش کرد و بدون شک او هم به شما نظر خواهد داشت
خداوند می گوید بخوانید مرا تا اجابت کنم شما را
عزیز دلم از من خرده بدل نگیری
دوست دارم و به آن عشق می ورزم


Asal
ساعت10:17---30 خرداد 1391
--$$$$$$$$__$$__$$$$$$$$$

_$$$$$$$$$$$$__$$$$$$(¯`v´¯)$

$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$(¯`(●)´¯)$

$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$(_.^._)$$

$$$$$$$$$$$$$$$$$(¯`v´¯)$$$$$

_$$$$$$$$$$$$$$$(¯`(●)´¯)$$$

___$$$$$$$$$$$$$$(_.^._)$$

______$$$$$$(¯`v´¯)$$$$$

________$$$(¯`(●)´¯)$$

___________$(_.^._)$

____________$$$$$$
اپـــــــــــــــــــــم
منتظر حضور گـــــــــــرمت


Amir
ساعت9:46---14 خرداد 1391
salam
refigh dg be web man sar nemizani?
upam sar bezan


تنها
ساعت21:48---5 خرداد 1391
سلام خوبی داداشی باورکن چندباراومدم وبت ولی نظرام ثبت نشده راستی قالب نومبارک!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
برچسب‌ها: <-TagName->
[ چهار شنبه 3 خرداد 1391برچسب:, ] [ 5 بعد از ظهر ] [ H_Darkness ]
درباره وبلاگ

هرکسی از این دنیا چیزی برداشت... من می خواهم از این دنیا دست بردارم... به وبم خوش اومدین... این جا اتاقک تنهایی منه... وقتی دلم میگیره وقتی بغض گلومو میگیره وقتی حوصله هیچی رو ندارم میام اینجا و خودم رو خالی میکنم... اگه از غم نوشته هام خوشتون اومد نظرتونو در موردشون بگین... خنده هایم شکلاتی شده اند ولی زیادی خالص... تلخ تلخ... امــــضاء: پـــــسرک تــــــنها
طراح قالب
امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 183
تعداد نظرات : 716
تعداد آنلاین : 1